تبیین دستاوردها و انتشار اخبار امیدوارکننده  اولویت روابط عمومی های مجموعه دستگاه قضایی در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان در نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان گفت : روابط عمومی ها حلقه اتصال دستگاه قضایی و مردم هستند و باید دستاوردها و اقدامات صورت گرفته را برای مردم‌تبیین کنند.
رئیس کل دادگستری گلستان در نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان گفت : روابط عمومی ها حلقه اتصال دستگاه قضایی و مردم هستند و باید دستاوردها و اقدامات صورت گرفته را برای مردم‌تبیین کنند.
کد خبر: ۱۴۶۴۰۲۷
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان حیدر آسیابی افزود: هر چند به سبب ماهیت دستگاه قضایی ، اقدامات سلبی ، بازخورد بیشتری دارد اما باید بر اخبار امیدوارکننده متمرکز و بیشتر آنها را منتشر کرد.
وی با اشاره به اقدامات مهم دادگستری استان گفت: رفع مشکل پتروشیمی، روستای آشوراده، موضوع النگدره و پارک‌ جنگلی آزادشهر از جمله این اقدامات است که انعکاس خوبی داشت و سبب افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به دستگاه قضایی شد.
وی تاکید کرد: انتظار داریم اخبار مربوط به اقدامات اینچنینی در دادگستری استان و سازمان های تابعه دستگاه قضایی در استان، تقویت شود و مردم بیشتر با خدمات و اقدامات دستگاه های تابعه آشنا شوند.
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: انتشار به هنگام و به موقع اخبار درباره یکسری اتفاقات و حوادث ، جلوی شایعات را می گیرد.
وی گفت: ساخت چندین مستند تولیدی و خبری در رسانه ملی و فضای مجازی درباره دستاوردهای دادگستری استان، تولید مستند میزان، پتروشیمی و آشوراده و سفیران صلح و شهر بدون زندان ، ساخت برنامه تاکسی صلح با مشارکت صدا و سیمای استان با موضوع صلح و سازش، کسب رتبه برتر، ارتباط مستمر با رسانه و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین و انتشار اخبار و اقدامات دادگستری استان از جمله اقدامات رسانه ای دادگستری استان در سال گذشته بود.
آسیابی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک حماسه حضور مردم در انتخابات هم گفت: افزایش مشارکت در دور دوم نشان داد مردم همچنان وفادار به انقلاب و ولایت هستند .
وی تاکید کرد: پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس مردم سالاری دینی پایه گذاری شده است.
مسئولان روابط عمومی های دستگاه های تابعه هم در این جلسه بخشی از عملکرد خود را تشریح کردند.
کسب رتبه برتر کشور شورای حل اختلاف استان در بخش فرهنگ و رسانه، کسب عنوان برتر روابط عمومی در سازمان قضایی نیروهای مسلح و تولیدات رسانه ای در بخش آگاهی بخشی حقوقی از جمله اقدامات و دستاوردهای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه قوه قضاییه در استان است که در این‌نشست تشریح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها